Search:

Type: Posts; User: skidadl

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.17 seconds.

  1. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    That's easy to say when you aren't in a...

    That's easy to say when you aren't in a conference where 80% of the teams are as good as you on offense.








    Dammit, that's all I had. How'd I do?
  2. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Yeah, my team has been good on offense for a...

    Yeah, my team has been good on offense for a coupe of decades.

    Congrats on the yards though.
  3. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    https://media.tenor.com/images/5e554c52ef19c7f79ae...

    https://media.tenor.com/images/5e554c52ef19c7f79aec40a577629a07/tenor.gif
  4. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    :unsure my bad

    :unsure my bad
  5. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    You're gonna have to get me up to speed on the...

    You're gonna have to get me up to speed on the cheers and such. White Knights! Go, go K, go KK-K! White Power!!!!
  6. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    That might be tough. What is your take on Sumlin?

    That might be tough. What is your take on Sumlin?
  7. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    aTm looks competitive this season. Does Sumlin...

    aTm looks competitive this season. Does Sumlin survive?
  8. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    The gators are wearing the most hideous thing...

    The gators are wearing the most hideous thing ever.
  9. This had prolly already been discussed but you...

    This had prolly already been discussed but you think Zeke will get worn down and throw the towel in?
  10. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    :lol @ Baylol

    :lol @ Baylol
  11. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    I don't know if I should be angry at you or just...

    I don't know if I should be angry at you or just give up.
  12. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Tech is not winning the Big 12. Sorta hard to do...

    Tech is not winning the Big 12. Sorta hard to do that with a losing record in conference.

    I been trying to tell you people that hey are a 6-7 win team.
  13. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    I'm on the fence about cheering for UT today. I...

    I'm on the fence about cheering for UT today. I hate Baker that bad.
  14. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Ugly football being played. I'm all for getting a...

    Ugly football being played. I'm all for getting a mobile QB in like right now.
  15. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    3 this week. Pinter sucks ass too

    3 this week.

    Pinter sucks ass too
  16. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    The kicking game is terrible. It sucks that we...

    The kicking game is terrible. It sucks that we are supposed to have one of the best ST coaches in the country.
  17. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Yeah no kidding. The kid is 6'6" years though.

    Yeah no kidding. The kid is 6'6" years though.
  18. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Vasher is gonna be an animal over the next few...

    Vasher is gonna be an animal over the next few years.
  19. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Got away with a hold.

    Got away with a hold.
  20. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    These announcers are as dry as I've seen.

    These announcers are as dry as I've seen.
  21. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    3 years in the system and better players. Gibbs...

    3 years in the system and better players. Gibbs is proven but Tech was truly broken. They aren't world beaters but they can get a few stops.
  22. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Well shit

    Well shit
  23. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Obviously white supremacist.

    Obviously white supremacist.
  24. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    lol, ok. It looks like they had some personnel...

    lol, ok.

    It looks like they had some personnel confusion and then they scored a TD.
  25. Replies
    1,391
    Views
    15,954

    Tech's LB coach is up against his brother as the...

    Tech's LB coach is up against his brother as the OC for WVU. csb
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4